Sunday, April 04, 2010

没心情

刚才跑出家外和表弟妹一起玩,多久没这样了?

长大了,会觉得他们的一举一动很幼稚,

可是却没想过,我们大家也都幼稚过=)

当我告诉别人,我没男朋友,他们都会说我不可能没有男朋友。

你们为什么会有这个推论呢?

我不信任爱情,这是我要说的。

想对所有人说,我累了!

whoa =D I love this picture LOL. That moment ah huen shouting at me and say : JIE JIE SCARED!! HAHA!! In terrible bad mood now. Suddenly think of Joey Chia =D So fast in my ji muii list liao xD! She so kind wo, accompany me to join olahraga next year..

Joey : See, you so important to me. I think of you when I'm in bad mood leh!! Tomorrow can kacau you already neh neh~

No comments: