Sunday, December 20, 2009

Happy Sweet 17 Gan Yang gor ^^

Actually I wanted to update about the Genting trip..
but the internet too slow @@
So, don't blame me for not updating..
blame my internet larh,xD!!



Well, Happy belated birthday Gan Yang gor!!^^
Yesterday I still in my aunt's house,so I can't wish you here..
Hope you won't mind ah gor~

So sorry that I can't go out to celebrate your birthday >.<
I broke my promise..I'm so sorry...



我从小就很想要有个哥哥。。
有你这个干哥真得填补了我的心愿啊,呵呵
我有五个干哥,你是最疼我那个。。
你不会像他们那样,每天sms来问我有没有想他们。。
blah blah, 废话连篇,都是在讲自己
每天埋怨我不理他们。。
可是你不同,你的每封sms都是在关心我。。
我有事你想也不想就帮我
我承认啦,有一段时间我不大喜欢你。。
因为你真的太过火了,好像我是三岁小孩酱
每天给你冷言冷语,抱歉!!!>.<




谢谢你三年来的照顾。。
离校后不用担心我,我会照顾自己,照顾姐,照顾妹。。
希望你去colledge有美好前途。。
然后最好找个大嫂来咯^^
酱我就爽啦!!!



记得你说过考车后来学校带我喝茶
不。要。食。言!!





Anyway,
HAPPY SWEET 17 BIRTHDAY!!^^

No comments: